Mijn CommunicatieMijn naam is Aafke van Veen. In 2014 ben ik mijn eigen bedrijf Mijn Communicatie gestart omdat ik graag anderen help met hun online aanwezigheid en communicatie zodat zij beter vindbaar zijn voor hun klanten. Kernwoorden als kwaliteit, ondernemend en oprecht typeren mij. Ik heb een sales en marketing achtergrond.

Voor ondernemers is het vandaag de dag heel belangrijk om online aanwezig te zijn. Zeker gezien de huidige digitalisering, hier is geen ontkomen meer aan. Tegenwoordig is een goede website bijna belangrijker dan een mooi kantoorpand. Met een website ben je namelijk 24 uur bereikbaar om jouw informatie en kennis te delen met jouw klanten. Ook met een eenvoudige website voor de smalle beurs is dit realiseerbaar, want ook deze kan heel effectief zijn en het gewenste doel bereiken met het gewenste resultaat.

 

Mijn missie is dan ook om te zorgen dat je online aanwezig bent met een duidelijke en overzichtelijke website en goede aansprekende en foutloze teksten hebt voor jouw website, nieuwsbrief en/of blog. Bij communicatie zijn niet alleen correcte teksten belangrijk, met de juiste tone of voice kun je nog meer mensen raken.

Interactie wordt bij communicatie ook steeds belangrijker. Neem nou bijvoorbeeld de diverse social media zoals Twitter en Facebook. Snel reageren is op deze manier mogelijk en het is meer persoonlijk en minder statisch. Ik raad je daarom aan om de social media kanalen waarop je actief bent toe te voegen aan je website. Een blog pagina is ook heel belangrijk, hierin kunt je je kennis delen. Maar denk ook aan een nieuwsbrief. Met een aanmeldformulier hiervoor op je website kun je je mailingbestand laten groeien.

Hoe is de naam Mijn Communicatie eigenlijk ontstaan?

Omdat ik mij richt op de diverse vormen van online communicatie vond ik het logisch dat mijn bedrijfsnaam het woord communicatie zou bevatten. Als iemand communiceert, betreft het vanuit deze persoon altijd “Mijn” Communicatie, of het nou een website, nieuwsbrief of blog betreft.

Hoe effectiever je communicatie, hoe beter het resultaat.

  • Met de juiste tone of voice
  • Krachtige content
  • En de juiste boodschap

Kleur huisstijl

Buiten het feit dat ik paars een mooie kleur vind, is paars ook een rustgevende kleur. Paars wordt geassocieerd met luxe, visie, kwaliteit en waarheid en tevens met spiritueel bewustzijn. Paars stimuleert het bewustzijn en bevordert hierdoor het denken. Kies je zelf ook voor paars, beperk de hoeveelheid dan wel. Teveel paars kan ervoor zorgen dat er langer over keuzes wordt nagedacht.